HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

Guminő

2009.03.22. 17:10 don coca

 Most hétvégén nagyon azon voltam h lekéne gurítani pár sört viszont sajnos Ist1 barátomnak szakdolgozatot kellett írni ugyh nekem kellett vezetnem ezért volt szerencsém megkóstolni a Soproni Szűz nevű sörutánzatot:

Alkoholtartalom: 0%

Íz: Meglepődtem egyszer már ittam buckler nevű alkoholmentes sört de annak olyan ize volt mikor a sörgyárban bekapcsolják a gépeket és árad ki a maláta szag a kéményekből ami alapon nem rosz de ízben szőrnyű! Na soproni szűz nem ilyen igaz nem olyan kesernyés mint a sima soproni hanem inkább édesebb de meglepően jó íze volt! Azért nem lesz a kedvenc söröm de ha vezetnem kell  és sörcizni is akarok akkor azért eggyett nyugodtan bevágok belőle máskor is!

Szín: Totál Soproni 

Utó Story: Szombat estét írunk mikor is bementünk a társasággal a gösser nevezetű vendéglátó ipari egységbe ahol személy szerint csak kóláztam meg majnem szétvertünk egy kapcsolatot de gösser után átmentünk a Pokolba ahol vmi rokker születésnap volt és mindenki részegen mászkált ugyh gondoltam iszok egy sört ebből lett a Soproni Szűz amit félve kértem ki a csapos nénitől ugyanis a néni kb 2 méter magas izmos testalkatú nagyon morcos arcú néni volt (nem szeretnék vele találkozni egy sikátorban mert ugy megerőszakolna h még segítségért sem tudok sikoltani!!!) Na kikaptam a sörömet amit szépen nyugisan legurítottam a torkomon és mivel éjfélkor zár a Pokol kimentünk elé ahol a rendőr bácsik igen figyelmesen járőröztek. Elindultunk és elrobogtunk egy kamion mellett ahol éppen a rendőrök intézkedtek csakhogy mivel minket kiszúrtak a  szervek a Pokolnál ezért hagyták a picsába a kamionost és elkezdtek minket követni. Amint elhagytuk a következő kereszteződést kapásból elkezdtek szirénázni és utasítottak h húzodjunk le, így is tettünk. Jómagam már kapásból keresem a jogsimat és a forgalmit és húztam le az ablakot és ablaklehúzás után a következő párbeszéd zajlódott le: -Jó estét kívánok közúti ellenőrzés a papírokat legyen szíves! -Jó estét azonnal(enyhén beszarva) - Fogyasztott alkoholt az este folyamán? -Nem  (na ezt már bátrabban mondtam) -Legyenszíves belefújni a szondába! - miután belefujtam kapásbol hátrament a rendőrbácsi a spanjához aki éppen azt csekkolta hogy nem a tesco parkolóbol csórtuk-e a kocsit. Vissza robog hozzám egy 2-3 perc múlva átnyújtja az iratokat és egy " További szép estét" felkiáltással tovább engedett minket! Ugyh Don Coca Vs Rendőrök: 1-0

Ugyh történetem végére csak annyit mondanék h a Soproni virgin jól vizsgázott a szonda teszten!! 

Na Páááás

2 komment

Címkék: sör tesco rendőr

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr791018357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.03.24. 14:18:23

a coca féle rendőr radar mindig jól működik :)))

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.03.24. 22:32:42

Soproni Virgin :D
Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyerte el a tetszésem annyira. Kurvára édes...namind1. Amúgy immár két hete rohad a hűtőben a tesztelni való sör. De majd holnap! ^^
süti beállítások módosítása