HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

Busójárás

2009.02.25. 18:33 don coca

h megnézzük a Busókat NA eljött az idő h írjak mert eddig vártam ist1 kollégára csak balfasz azt nem tud postot írni na mind1.... Szombaton lementünk Mohácsra h megnézzük a Busókat mert még voltak olyan emberek a társaságban aki nem volt ilyen fenomenális rendezvényen!

A kocsikat a legjobbb helyen raktuk le a bolt elött!!! Kapásból indultam befele de ugyh h senki nem próbált megállítani mert lehetetlen lett volna! Kapásból megtaláltam a pillepalackos Furmintot és az apenta szőlőt amiből ugye már mindenki tudja h mi lessz???? GUMIMACI Úgy van bizony azt ittunk az nap! Volt 3 liter gumimacink 2 sörünk meg 1 üveg pezsgőnk! Nekem nem értem hogyan de sikerült egy óra alatt berúgnom utána meg mindenféle állatságokat követtem el mint pl az ifjusági ház női rötyijében pisáltam ugy h közben high- five-ot adok Gyors barátomnak aki éppen fingik aztán ránkszolnak h mások is vannak bent de mi ezt nem hittük el csak mikor kijöttünk akkor láttuk h a női rötyi annyira megtelt egy pillanat alatt h nem igaz és mindenki megrökönyödve néz minket h mit keresünk bent??!! Kérdem én nekünk miért nem szabad bemenni a női rötyibe bezzeg a nők bármikor bejöhetnek???? Na mind1 utána menint ránk jött a szükség akkor meg végre találtunk egy hatalmas feliratot h WC és egy lakóház felé mutatott hát mi bementünk és kerestük de csak a hátsó udvart találtuk, és mivel srácok volunk mi oda pisáltunk mivel nekünk rötyi az egész világ! Na mind1 a postnak semmi értelme csak annyi a tanulsága h Furmintot nem szabad venni mert lebetegszik tőle az ember!!!!!

 

PÁÁÁÁS

4 komment

Címkék: wc

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr41965808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.25. 21:40:14

ez egy elég heves poszt:DD
holnap láthatunk hőnszeretett iskolánkban?

don coca 2009.02.25. 22:04:45

Majd talán pénteken:D:D:D

Ist1 2009.02.26. 20:47:12

én azért büszke vok rád coca úr, mert nem égettél le 1 csaj előtt sem! haladsz...és köszi szépen!:P:D
süti beállítások módosítása