HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

Sörteszt #2

2009.02.09. 21:51 Korbuly

Az elöző részben a Spar Pannon Gold került az asztalra, ha még emlékeztek...
Mai vendégünk a Borsodi Borostyán, ami igazából egy kicsit kakukktojásnak mondható.

Történet: Szombaton intersparba jártam, és hát nézegettem tesztelni való sör után...de nem találtam semmi "olyant", mondjuk láttam egy Szent Istvános rekeszt, de a tartalma sajnos nem az volt...ígyhát a Borsodi Borostyán mellett döntöttem. Soha nem ittam még, de hát gondoltam Borsodi amúgyse egy világszám ilyen névvel meg hogy Borostyán biztos valami fos lesz. Nos, ehhez képest...
Meglepetés, meglepetés hátán.

Alkohol tartalom: 5.2% (pozitiv)

Szin: Don_Coca szerint ez egy félbarna sör, ami hát úgy is van. A szine engem, mégis Pilsnerre emlékeztet kicsit. Passz.

Hab: Fékezett habzású. Elmegyeget.

Íz: Jó nyilván azt nem gondoltam hogy valami egetrengetően fos-szar-hányás lesz, de ennél azért jóval szarabbra számítottam. Egész kellemesen elsörözgetek itten töri tanulás helyett. Egyáltalán nem rossz sör valóban, kellemes íz, kellemes CO2 tartalom, mely lájtos büfik kíséretében bukik felszínre gyomromból. Az alkohol tartalma külön pozitív.
VISZONT, meg kell említeni mint negatvumot; Ha egy sör nem rossz, márpedig ez nem rossz, akkor mi a ráknak teszik igénytelen, barna üvegbe(bár ezt még elnézném, hisz félbarna), és miért nem csinálnak kicsit...egy hangyányit informatívabb cimkét...pl a hátoldalára...mert így igencsak "olcsósör" benyomását kelti. Kb annyi cimke van a sörön, amennyi a képen is látszik.

Konkluzió: Hát kedvencem nem lesz, de egyáltalán nem rossz. Kellemes csalódás ért az imént. Következő alkalomra megpróbálok valami igazi mélyfost összeszedni, mer ez így nem állapot.
 

4 komment

Címkék: sör borsodi borostyán

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr63933474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

don coca 2009.02.09. 22:52:49

mit szolnál korbuly ha holnap suli után közvetlen átcsatognánk joe italboltjába keresni valami remekművet és ott helyben elkortyolni

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.02.10. 18:37:40

meglett az eredménye a töri helyett sörözgetésnek XD
süti beállítások módosítása