HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

Egy átlag péntek este!!

2009.02.14. 01:48 don coca

Ist1 barátommal iszogattunk!!

Na de kezdjük az elejéről... Péntek 13 van és fogtuk magunkat elmentunk a fuckit bulira ahol tagyük hozzá igen jó kis  lájtos estét raktunk össze.. na de ezt majd a fuckit -osok elmesélki! 11 fele fogtam Korbuly kollégát és Ist1 báttyát és elindultunk haza! hát csak annyit tennék hozzá h negyvennel mentem haza a hóesés miatt de miután kiraktamKorbulykomát mislenyben a spar parkolóban azért megpörgettem akocsit rendesen!!!

Miután hazaértünk kapásból vettük elő a söröket és az aggancsos kólát h akkor mi most bebaszunk! Hát mit mondjak ez sikerült... úgy kezdtük h egy deci jéger per fő és utána 2 centenlént ittuk h sokáig tartson de bebasszunk mint az állat! Közben kisérőnek stellát ittunk (végre egy kis minőség) és SPANOM CSAJA című vígjátlkot néztünk! NEm akarok sok köritést nyomni hozzá de IST1 báttyának sikerült annyira beabszni h két ásványvíz + vödör kiséretében elpakoltam aludni én meg most éppen postot írok!!

Tehát a tanulság az h havas időben kocsi pörgetés után mindenki igyon aggancsos kólát!! Na PÁÁÁS!!

UI:-Kérek egy fél konyakot!
-Szó se lehet róla. Részeg embert nem szolgálunk ki.
-Nem nekem lesz, hanem a barátomnak.
-Hol a barátja?
-Kint fekszik a bejárat előtt.
 

4 komment

Címkék: péntek

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr42942071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ist1 2009.02.16. 00:20:28

hozzászólnék én is a történtekhez:D jó bebasztam, nem tagadom...de azért ad 1. az erős túlzás lenne, h elpakoltak mert SAJÁT lábon mentem el aludni!:D ad 2. Don C. is pont elég részeg volt ahhoz, h. ne tudjon pont az állítólagos "elpakolásom" után nekiállni posztot írni! Kérem javítani!:P amúgy a többivel maximálisan egyetértek!

don coca 2009.02.16. 18:43:31

Ist1 nézd már meg a dátumot és az időt h mikor írtam a posztot:D:D:D alpakiltalak utána lenyomtam pár fekvőt azt neki álltam posztolni

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.02.16. 19:10:02

Remek post! :D
Majd a Tiplizést még lebeszéljük. ;D

Awesome 2009.02.16. 21:06:36

még én is lusta vagyok végigolvasni az "egyperces" novelláidat:D
süti beállítások módosítása