HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

IST1 bemutatkozik

2009.02.26. 20:45 Ist1

először is: yeeeehaaaa...mindig erről álmodtam:D megoszthatom a tisztelt publikummal sajátságos alkohol-Odüsszeiám különös élményeit, fontos állomásait! másodsorban magamról egy kicsit: nemrég vok a szakmában, először 17 évesen ittam alkoholt (Cherry- azóta is csak barac'lével megy le) és az első bebaszásom is csak a 18. születésnapomon következett be (vodka-azóta is a Nagy Kedvenc, bármivel, bárhol, bárkivel, bármikor képes vok fogyasztani, ipari mennyiségben is:D). azóta természetesen nincs olyan hét (v nagyon ritka) h legalább egyszer és/vagy többször ne lennék hintaló részeg!:D hogy az egyik kedvenc zenekaromtól idézzek: "szeretem csinálni..." azonban ritka az h én "iszogatok"...erről megvan a saját véleményem, miszerint ha vmit csinálsz, azt csináld jól, fél munkát ne végezz! ennek tükrében és iszom...és nincs megállás amig legalább el nem érem, h a delírium szájoncsókoljon (micsoda metafóra:D)...vagy ahogy Yoda mondaná: "tedd v ne tedd, de ne próbáld":D szal, ha megittál velem 1 sört, számíts rá, h követni fogja még 8-10...:D amúgy a PTE lelkes hallgatója vok, mint ahogy azt már Don C. is megemlítette, de ezekről majd később... nos, még1x köszönöm a team-nek hogy megkaptam a jogot, meg ígérem h a legjobb tudásom szerint fogom csinálni, meg blablabla!:D

na békesség

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr77968425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korbuly · http://fuckit.blog.hu 2009.03.01. 21:32:21

:D :D :D
Hát ez kurva nagy vót.
Amúgy találtam egy aranybányát...a körzeti CBA diszkont sörkínálata...hát...:D
Amúgy kicsit inaktív vótam, de jövő héttől bekk on biznisz.:)
süti beállítások módosítása