HTML

Bóvli lötty

Ezen blog, a bóvli-szar-gagyi vagy legalábbis annak mondott "élelmiszeripari" terméket mutatja be.

Friss topikok

  • tompysoft: Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam. (2009.08.16. 14:31) A Sziplik háborúja
  • Awesome: ehj coca ezek tényleg karmolnak:D niiice (2009.05.13. 21:08) Viii dejóóó
  • A köpcös: korbuly miarákér nem posztolod a söröset? (2009.04.16. 17:51) puruttya
  • A$trin: nekemis! (2009.03.25. 18:08) Víííí dejóóóó
  • Korbuly: Soproni Virgin :D Két éve szalagavatón volt szerencsém megkóstolni egy korty erejéig...de nem nyer... (2009.03.24. 22:32) Guminő

Linkblog

A Sziplik háborúja

2009.03.03. 17:29 Martin Riggs

Sziasztok! Martin Riggs vagyok, azért jelentkeztem ebbe a műsörba, mert szereteném magam kipróbálni. Szeretek zenéthallgatni, a barátaimmal lógni, és kedvenc hobbim a faszverés. Szavazzatok rám mert mindíg öszinte vagyok, és magamat adom.!

Szóval ígyis kezdődhetne, de nem! Új vlog, új lendület, és a barátok, meg a faszverés az marad, bejön mellé viszont a koccintás italozás, tesztelés, és miegyebek! Lényeg a lényeg bátran jelentem ki h új 'Bóvlilötty taggal ismerkedhedtek meg virtuálisan a személyemben.

Első történet(ünk)em egy kis keddi szivolamentes társaság szilvás (sz)ipli fogyasztásával kezdődék, vagy rumossal, mindeggyis. Egykis nemes Prince sör társaságában!!! Amire óóriás számmal az 5 %-os alkoholtartalom megjelenik. Ize emlékeimben egyre halovánnyabb, de arra emlékszem, hogy jobb volt mint a tipli. Mindenképp kellett volna ennem utánuk. Namost ez nem sikerült. De nembaj, hazáig, ugygondoltam, hű leszek végre vmihez, és Bartók rádiót tolok hazáig a buszon! Meg is történt aminek meg kellett, akkorát horpasztottam, mire ideértem haza otthonba ahová lakom, hogy geciíí,,,,,,

Apropó a csaomagolás, a relativ ígényes kategóriát üti a dobozos kiszereléssel a sör esetében, ellenben a t(sz)ipli ami hááááát katasztrófa, de a Zongorista című filmből is megtudhatjuk, hogy nézzük mindennek a jó oldalát, háát, csodálatos egy fedele van..!!! Zőőd!! Már a körtésé.. amit nem én ittam, de a rumos szar ízű szar színű, de a célnak megfelel, mert 6! és a szilvás viszont már az enyhítő körülmények közzé tartozik!

 Igazsűűűg szerint nem ez volna az 1. postom, ugyh még lógok egy rövid kis történettel. Egyyenlőre ennyi! Puszika minden kedves ki cukipofa nem alkoholista olvasónak444444!!!

 

ui: hazafelé megláttam kedvenc aútómat!! gyönyörű!! ilyenem lesz!! itt ehh!!4 nameg itt!!!

/Martin Riggs/

7 komment

Címkék: első faszverés tipli trilógia

A bejegyzés trackback címe:

https://bovlilotty.blog.hu/api/trackback/id/tr33977879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martin Riggs 2009.03.03. 17:44:22

héjj héjj héjjj srácok lányok, arragondoltam megkéne irni a "Szipli trilógiát" star wars mintára, pl enyém a sziplik háboruja
vki megirhatná a a szipli viszzavág
és megincsak vki a szipli visszatért!!

nagy party volna!4 :)

nos??? :)
remélem teccettt

don coca 2009.03.03. 18:38:20

oks enyém a szipli visszatért de akkor azt majd ugy írom me g ha alattomosra ittam magam tipliből

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.03.03. 21:35:42

a trilógia mekkora ötlet :DD
magamra vehetem a non-alkoholisták üdvözlését?:D
kegyetlenül viccesek voltatok amúgy ott a trafószar mellett, a sok kidobott felesesüveg fölött..majd azt a képet is posztolhatnátok, vagy valami :))

A köpcös · http://fuckit.blog.hu/ 2009.03.03. 21:36:50

meghát egyébként nagyon megtévesztő ez a tipli, hogy barackjoghurt, sió gyümölcslé, meg sportszelet illata van, az ízére meg kíváncsi se vagyok..uuu apropó, Korbuly, kutasd fel azt a turbórágóízű vegyeskevertcuccot:)))) ez legyen a küldetésed:)

Martin Riggs 2009.03.04. 00:41:31

örülök! akkor márcsak a szipli visszavág kéne , de legközelebbi (csüt v péntek) élményünk is lehet eme pompás beszámolóból! :)
puszika!

igen, magadra..:)

Ist1 2009.03.05. 20:09:29

én bevállalom a szipli visszavágot:) bármikor hülyére iszom magam a csapat érdekében:) am üdv a körben Martin!

tompysoft 2009.08.16. 14:31:27

Hol lehet ilyen piros Prince-t venni? Kellene a gyűjteményembe, és én még csak fehérrel találkoztam.
süti beállítások módosítása